Ką reiškia pilietiškumas moderniame pasaulyje ir kokie tinkamiausi metodai jį ugdyti? Kuo skiriasi tautiškumas ir pilietiškumas? Kaip pilietiškumą supranta skirtingos kartos? Atsakymų į šiuos ir daugelį kitų klausimų daugiau nei 40 Lietuvos mokytojų, bendrojo ugdymo įstaigų vadovų, nevyriausybinių organizacijų atstovų bei neformaliojo švietimo teikėjų ieškojo gegužės mėnesį vykusių vebinarų metu. Norvegijos, Ukrainos ir Lietuvos švietimo ekspertai, nevyriausybinių organizacijų atstovai pristatė metodus ir būdus, kaip integruoti bendrąsias pilietiškumo kompetencijas į ugdymo procesą ir vertinti pilietiškumo ugdymo pasiekimus.
Keturių vebinarų ciklą “Sąmoningo pilietiškumo ir bendrųjų kompetencijų ugdymas mokykloje ir už jos ribų” organizavo Nacionalinis švietimo NVO tinklas kartu su Europos Vergelando centru, Europos namais ir Pasaulio piliečių akademija, įgyvendinant Aktyvių piliečių fondo remiamą projektą „Švietimas po NVO didinamuoju stiklu“. Dalyvių išsakytas mintis galite rasti čia: Šiuolaikinio pilietiškumo beieškant